Begravning

hej..
va på begravning igår och tog faväl av farmor.
det va i vämdö kyrka va jätte jobbigt.men det va jätte fin.
trodde först inte att jag skulle klara av det men det gjorde jag.
satt där o tänkte jag vill inte att det är sant hur kunde jag inte haft mer kontagt me henne
på slutet.farfar är lite borta han vet inte vilka vi är jo pappa dåra men inte oss.
satt inne i kyrkan o kollade på mina kusiner falska idioter deras pappa gick förbi mig i
kyrkan jag satt längre bak klarde inte av att sitta därframe.
han gick o bara nikade som en jävla idiot hatar honom orkar inte asså ..
kan inte fatta att dte va du som låg där i kistan ville inte at dte skulle vara sant.
varför?
saknar dig fattar inte.. varför vill inte att du sa vara borta.
jag lever me dig i mina minnen som du gjorde så fina..

hoppas att vi träffas igen..du vet att alla vi älskar dig ..
Vill inte ta ett faväl av dig.vill inteeee.
Jag ser inte ledsen ut men jag gråter inombords hela tiden.
orkar inte..
vill bara röka för att dämpa mina känslor.
har bilderna av alla blommor kistan framför mig hela tiden.
SAKNAR DIG KOM TILLBAKA!!!!!!
berätta mer om dina ungdom vi hade så roligt när du berättade alla roliga saker
du har varit me om.va så roligt när d berättade medan vi spelade kort.

kommer inte att kunna spela kort på ett bra tag.
Älskar dig farmor .
3april 2008


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0