förstår inte!!

fattar inte va fan du håller på me.
du kan inte bara hålla på hur som helst du tror hela tiden att du kan
säga vad du vill o allt.
jag försökt att du skulle förstå i dag vad jag menade men det gjorde du inte.
Jag försökt hela tiden.
det är svårt att skriva hur det känns när du gör så här .
känns inte som du älskar mig.tar mig förgivet..
du kommer märka en dag allt man ångrar vill man ha ogjort.
hoppas att du inser det snart.
älskar dig så otroligt mycket.
vill ha dig här ikväll.älskar dig så himla mycket..

tycker att allt är så himla jobbigt just nu.
på tors i veckan som kommer är det begravning.
vet inte vilken kyrka det blir för idioterna säger inget så man får
ta reda på det själv.hatar dem så mycket vet
inte äns om jag kommer kunna se dem i ögonen.
robin kommer inte gå me mig på begravningen för han tycker att det är
jobbigt det förstår jag..ville ändå det.
ville ha honom där brevid mig när man sitter där o börjar
fatta att det är sant nu att hon är helt borta.har inte förstå det än.
tycker att det är jätte jobbigt allt ihop.
ville inte att det ska vara så här.
har jätte ont i magen för allt det här allt händer på en gång.
men det sa min mosters man att det är bra när man får ta allt på en
gång istället för en efter en..tyckte att han hade rätt,.men det
kommer säkert än till snart tror inte att farfar orkar så
länge.

Saknar dig farmor så.jag hann
vara hos dig en gång innan.
är så besviken på mig själv
att jag inte va där mer.
alla sa till mig gå dit men jag sa
bara jag ska men gjorde det aldrig.
hoppas att du kan förlåta mig.
vila i frid farmor du kommer alltid att finnas i mitt hjärta o i mina minnen som
du har gjort så fina..Älskar dig Farmor..image53


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0