Jag älskar dig farmor glöm aldrig det<3

farmor(L)
jag vet att du ligger på sjukhuset o är helt borta.
saknar den tiden vi satt i köket o du berättade hur det va på din tid va
ute o dansade och hade kul saknar det så.
alla kompisar ville alltid gå o fika hos dig tyckte det va så roligt.
kommer ihåg när jag sov hos er på soffan när brorsan hade fest här hemma.
jag l¨g på soffan o sov farfar ville lägga en fillt på mig för han trodde jag
frös men du sa låt henne vara men det gjorde du inte du va envis:)
vill inte missta dig, ville inte, orkar inte det.
vill ha den tiden igen. vi hade alltid så himla roligt du ringde varje dag.
men sen när janne förstörde allt me att ljuga om norrland så förstörde han allt.
och det kommer han att får ånhra groft nu.
han har förstört allt.vill att du ska må bra o att vara här oss mig.
Nästan alla i familjen åkte till henne idag o hälsade på men hon va helt borta fick
inte kontagt me henne. men det verkade som hon lyssnade iallafall men inte
kunde svara. när min bror kom hem så va han jätte ner o ba hon va helt borta den är inte farmor.
kommer alltid att ha mina minnen kvar.kommer aldrig att glömma dig som du va.
vi spelade alltid finsisjön:D jag tyckte alltid att det va roligt

Älskar dig me hela mitt hjärta din caroline föralltid.kommer att saknar dig så himla mycket:'(
Pussar & Kramar
image32


farmor älskar norrsken.älskade norrland.
Jag me.Älskar dig så otroligt mkt





Kommentarer
Postat av: Sofi

Heej, gumman! Stackare, det där med din farmor... Hur fick du den där "image32" ?

Puss, Sofi ;)

2008-04-13 @ 17:48:34
URL: http://SofiLove.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0