Valp!! farmor(L)

hej.
Min hund hade en god tumör fick jag veta idag det va så
himla roligt att höra att han kommer att må bra igen=)
idag har jag varit i skolan o pluggat som fan.
så jag är jätte stolt över mig själv. hade möta också iskolan men dte gick bra.
när jag kom hem så ringde jag till en uppfödare för att vi ska ju köpa en till
berner sennen hund och hon va ju så himla gullig så vi ska dit
och prata me henne nästa helg det ska bli så kul o kolla på bebisarna o prata me henne
tycker verkligen att det ska bli så himla roligt allt är så glad.
måste bara prata lite me me pojken min så att han förstår allt som händer också:)
Den 24 ska jag på begravning min farmor.
kommer att bli jätte jobbigt men jag måste gå dit för jag va inte
på sjukhuset när hon log där för jag tycker att det är så himla jobbigt att se
sin farmor lr mormor ligga där o inte må så bra.va inte på sjukhuset när
mormor låg där ångara det men dte är så många som säger att man ska
minna dem som dem va. så jag hoppas att det går bra.
men vill inte träffa min idiot släkt på den sidan bara farfar men inte dem andra
för dem är så himla jävla dumma i huvudet så jävla ego o allt..allt man kan säga om dem
så finns det en helt jävla bok.


men men får hoppas att allt går som det ska..
Ha det bäst::)

Kommentarer
Postat av: LinnéaK

Hej :)
Om du har tid och lust får du gärna lyssna på mig, sjunger & spelar , i min blogg ..
Ha en bra kväll!

2008-04-10 @ 22:02:43
URL: http://LiinneaK.blogg.se
Postat av: Teddan

Snart mår han som förut igen!

www.teddan.blogg.se
Detta ÄR roligt!

2008-04-10 @ 22:18:03
URL: http://teddan.blogg.se
Postat av: Lina

Hej gumman.

Vad skönt det blev med hunden ! Och vad bra att du tar tag i skolan och är duktig keep up the good work. ! Läste att du har tagit kontakt med en uppfödare också... gud ni kommer smälta som en klick smör i stekpannan om ni ser valparna :) Det låter nästan som att ni kommer få med er en hem :) hihi. Tyvärr har jag inte ditt nr. Men om du vill kan du jue adda min msn så kan du skicka de där istället för att skriva de i bloggen där alla ser.
[email protected] är min adress. Hör av dig ! kram*

2008-04-10 @ 23:19:21
Postat av: Robert

svar: tack så mycket, dock kände jag mig inte så värst cool under kvällen!

2008-04-11 @ 16:42:53
URL: http://cafe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0