vet inte..

Hej..
imorn är det begravning.
vet inte om jag kommer klar av att gå in i kyrkan o
se henne ligga där.är för jobbigt för mig.
men måste ta ett farväl av henne.
vill inte träffa mina äkliga kusiner hatar...
är så nervös.varför måste det vara så här för?
är genom förkyld och orkar ingeting o ska dit imorn.
sitter bara o tänker på de hela tiden.vet inte vad jag ska ha på mig.
vill ine att det hä ska vara sant vill inte det..
varför måste sånt här hända??
farfar är där hemma i lägenhetet en helt själv och saknar farmor..
måste träffa honom så att jag inte gör samma misstag igen..
har så on imagen för det här,,
men den går bra.vet ju att hon mår bättre nu.
miss you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0