Fredag!

idag har jag varit hemma från skolan
för jag hade jätte ont imagen i går o idag,
sen har jag myst hela dagen me pojken när han vaknade vid tre tiden:)
det va så mysigt.
han började prata om att han har blivit erbjuden jobb i norge o han får bra betalt också
men jag tycker att det skulle bli jätte jobbigt att vara ifrån varandra så länge
och om vi får lägenheten s¨å kommer jag få bo där själv me vovven och
jag tycker inte om att vara själv. men vi får se hur det blir me den saken.
nu sitter jag o kollar på en film på ettan tror jag hehe kommer inte äns ihåg den
är lite glömsk av mig:P
nu jobbar min pojke hela veckan till tor.
saknar honom hela tiden skit jobbigt.
men nu ska jag förska sova kanske ska åka o
shoppa lite imorn få se:P

hare bäst
pusspusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0