:P

Heej.
det va ett tag sen jag skrev  i min blogg.
vet inte alltid vad jag ska skriva. skriver
mäst när jag är ledsen,arg lr om det har hänte något,.
det har hänt så mycket i sommar visa jobbiga saker o visa roligta saker.
men det håller på att bli bättre har inte mått bra i mig själv.men har
så underbara människor runt mig så jag börjar bli bra.
har inte skrivit om det är här för det är för mycke.
min vovve har blivit jätte stor nu så söt.
ska sätta in bilder på oss alla.

ska börjar skriva mer nu när man känner säg bättre men der går i vågor.
hare bäst
pusspussspusss


Kommentarer
Postat av: Trixie

Hej tjejen!

Okey! Hade ni trevligt? Jag och Johan ska ju bjuda dig och Robin på middag också! Men vi tänkte vänta tills vi har en tv så kan vi se film efteråt, det blir väl bra? Hörde att grabbarna hade fiskat, hihi. Ses! Kraam

2008-08-27 @ 16:04:17
URL: http://trix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0