:'(

Hejsan.
nu har det som inte fick hända, hänt igen.
farfar dog igår.
först på fredagen så sa dem att det inte va långt kvar bara några minuter
och sen så på lördagen så ringde vi igen och då sa dem
att blod trycket hade gått upp från 80 till 110,120 så då va det bra lr ganska bra
vi kunde inte åka in  för pappa är jätte förkyld så dem vill inte
ha in oss.
 vi ringde vid tolv sen tre.
vi höll på att sätta upp lite saker är hemma sen
gick robin o jag ut till pappas jobba bil för att hämta saker till dem.
så kommer man in då står dem i köket och säger att vi fick ett samtal precis
och farfar har gått bort.
Jag visste inte vad jag skulle säga lr göra så jag kramade pappa
och sa att han va sjuk och att han mår bättre nu där uppe...
men pappa mår jätte dåligt.
Jag vet inte vad jag ska säga lr göra orkar inte
nu har man ingen Farmor,farfar,morfar.mormor.
tre har gått bort på kort tid april november december.


Jag vet inte......
Nu måste jag går.
skriver mer sen.

kramkram..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0