idag!


Hejsan,,,

Nu sitter jag är och kollar på tv lite snart ska jag gå och fixa mig ska till läkaren idag:(
är ganska nervös är alltid det när jag ska dit.
nu ligger min farfar inne på sjukhus han har brytit benet lr lårbenet.
allt ska vara jobbigt just nu allt me morfar och allt där ska också gå så snabbt me alla hans saker också
vill inte äns tänka att han inte är där uppe i sin lägenhet men när alla ska prata om det
och bråka om allt så blir det svårt. vill bara försöka tänka så till begravingen
kommer så snälla..
miss you morfar.
Jag har bara så svårt att förstå. varför har man det?
varför gick ni bort så fort?..


Har köpt en ny jacka också:D en kort goose:P
så fin..kommer in bilder sen=)

nu måste jag fixa mig och ut me hundarna också :)
Ska vara hos läkaren kl 14.00 och ska möta mamma i centrum halv två.
vill ha me henne dit för att jag kan inte berätta allt själv glömmer helften av det jag ska
säga och kommer på allt efter så det är skönt att ha me henne.
Hoppas att han hjälper mig nu orkar inte me det så här längre och den gör ingen inte
min pojkvän heller det tar kraften ur oss.
men önska mig lycka till.

Älskar dig Robin, att du orkar me mig det är helt otroligt:)
Älskar dig så underbar mycket Går inte att beskriva med ord.


Lyssna på den här låten. Älskar den..

                                   
                                                                           Nu måste jag fixa mig fort. hare gott
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0