vet inte...

Hur fan ska man må igentligen??
Nu när jag börjar bli bra igen lr känner mig bättre efter allt som har
hänt me allt. och fått hjälp me de jag vill och allt kände så himla bra.
min farfar ligger på sjukhus som jag skrev tidigare o han har opererat sig och allt men dte gick bra.
men så va pappa och dennis hos han igår och han kände igen dennis men inte
pappa men efter ett tag så kom han väl på men sen glömde han bort men
så han mådde väl ganska bra tror jag .
men sen idag så ringer pappas mobil och det är han brorsa till idiot. och så
säger han att farfar är jätte dålig och ligger i lunginflamation och inte kan andas
helt själv och rör i halsen och vet inte om han kommer klara sig han
kanske har 10 min lr flera timmar dem vet inte är för svag.
orkar inte asså allt händer nu igen.
Men vi får se hur det blir.
Han har ju mått dåligt jätte länge nu och farmor gick bort i april och
han har ju left helt själv så man förstår..

Jag va ju hos läkaren och det gick jätte bra tyckte jag=)
har kommit till en jätte bra läkare...
Hoppas att allt går bra och hjälper nu..


Imorn ska vi kolla hur han mår och man kan ju hoppas att det ska bli bättre.
ska köpa lite juklappar imorn och fixa här hemma.
Hare gott.

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0