Besviken!

Hejsan blogg.
 Igår så bråkade jag me mina kompisar om att dom inte tycker att jag inte är me dom.
dom säger att jag inte får för min pojkvän som är helt fel men det kommer dom aldrig fatta!!
är så jävla förbannad och besviken på dom!! ska alltid dra in min pojkvän i vårat bråk varje gång.
Men det är skönt att man har  andra kompisar runt om kring som man kan berätta saker för som inte kommer vidare.som det brukar göra när man säger till visa personer.Man tror att man har riktiga polare  som man kan lita på från barndomen men visa gånger så har man fel och det har jag lärt mig nu. det känns som när man säger en sak till en kompis så går det till fem kompisar i ställt för en person.
Det är så himla skönt att skriva om mina problem det kommer mer=)
                                                                                              sov gott. kramar
image2

Kommentarer
Postat av: marina

fortsätt så! skriv på! jag kommer läsa den varje dag :D

2008-01-05 @ 01:09:38
URL: http://www.marinahellstadius.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0