igår:)

igår körde vi in brorsan till hans tjejs mosters bröllop vi stressade som galningar in till stan som skulle vara på söder.
men vi hann:P sen åkte vi till min pojkväns föräldrar dom skulle ha middag och bjuda dit några vänner. så vi hjälpte henne att laga middag o duka o sånt.sen kom dom det va så trevligt utan att det va en surig person där också.
men det va underbart bara sitta o prata mös me pojken:D underbart fast man  blev trött så fort:)
Men det va roligt.idag ska jag städa rummet  kasta lite saker och ställa in nytt måste veta på att robin ska vakna innan jag kan göra det.är så fint väder så jag ska gå en sväng sen me hundarna:)

skrev sen pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0