katten Musse Musse

Hej
idag så ringde katthemmet mig och sa att
 dom hade hört mitt meddelande som
jag lämnade på deras tele svarare.
hon hade letat efter honom i tre mån nu hon har haft honom
 från föddsen han och hans syskon är vild katter från början
men hon har inte gett upp för honom hon har letat o
letat efter honom och hennes kollegor har sagt ge upp
han lever inte men det tror jag hoppas verkligen att det är musse här ute.
är så fin katt så gosig o mysig vill ta honom igentligen men jag kan
 inte tyvärr men jag leker med honom och gör så att han känner sig tryg.
jag är så glad för att jag ringde dom.
dem kommer imorn o hämtar honom=)ska berätta mer sen:)

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0