Min pojke!!

Jag älskar dig så himla mycket Robin!
Du är mitt hjärta skulle inte klara mig utan dig.Du är så underbar person.
När jag träffade dig så blev allt bra imitt liv hade det jätte svårt innan du kom in i mitt liv bråkade me min mamma hela tiden va ute o söp hela tiden kunde inte äns ta hand om mig själv.nu när du finns här oss mig och har fått så många bra personer i mitt liv.=)du har gjort mig hel igen:)Älskar dig så underbart mycke.din föralltid<3
Fattar inte hur en person kunde säga till mig du har inte äns känt honom länge?ursäkta vi har varit tillsammans snart 3år är förlovade...han känner mig mycke bättre än ni.Och jag känner han mer än va jag känner er.idioter..


Älskar Dig Robin Din Flickvän(Pussar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0