få:D

Heej,
idag, vaknade jag kl 7 va skit trött men
det va ganska skönt att gå upp tidigt efter en stund=)
va i skolan fick reda på att vi har prov nästa tor så det är ju
bara att börja Plugga..
sen möttte jag upp mamma o hennes syskon vid coop sen åkte vi o handlade lite
sen åt dem thai mat men inte jag för jag har haft värk imagen i en vecka nu men
det va inget när jag va hos läkaren stress bara.sen handlade vi lite till det va lite jobbigt
efter ett tag  att handla me dem :P
tar ju så himla lång tid. hehe men det va trevligt..
sen kom jag hem fikade lite jossan kom upp och snackade lite sen åkte hon hem. och skulle
fixa lite hemma så roligt:)
Åt lite middag med pojkvännen och mamma mysigt va det pappa hjälpe brorsan med huset
dem ska ju flytta in nästa helg så himla glad för deras skulle.
nu sitter jag här själv och pratar i tele me elin.


Den här ska jag få i Julklapp:DDDD


Såå hilma Fin:))

ska bli så roligt.
nu ska jag äta lite godis och prata klart
syns om en stund.

Kramkram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0