Halloj


Hejsan allihopa!

idag vaknade jag halv åtta och ville verkligen sova vidare me min kille brevid mig
det va så skkönt men man va ju tvungen att gå upp men när man kommer till skolan
då ser man bara allan o började prata me honom men ingen annan i klassen va där så satt o snackad lite
gick o letade efter han skop sen åkte till centrum o köpte
sallad till mig o killen sen åkte jag hem o gick ut me hundarna
och sen tillbaka till skolan men fick jobba hemma.
mötte en kompis i centrum gick o handlade lite saker till vovven men kommer in
bilder om det sen.
Min lilla erica har skaffat en blogg också måste kolla in hennes:D
www.ericanevala.blogg.se

någon som vill fixa hennes blogg?

nu ska jag äta thaimat:D
hadet så bra.
Pusspusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0