heej!!!


Hejsan.
idag gick jag upp vid halv tio så skönt att få sova ut.
sen ringde jag min praktig o sa att jag kommer inte mer för att jag har hittat en ny men
det är inte hela saningen jag tycker att han va så himla otrevlig och skäller ut en
när kunder o personal är i butiken när jag ändå ska in på kontoret o hemta nyckeln men han
är ju inte klok men man måste glöm o förlåta men jag fick ändå inte gör a det jag skulle göra så
jag ska vara me pappa lr hitta en ny.
Nu sitter jag här o ska försöka skriva en novel men fattar inte vad jag ska skriva.
och pratar me lite kompisar på msn.
ska möta jossan snart o gå en sväng me hundarna får se hur det går.

nu måste jag kolla hur man gör en novel.
kramar

Kommentarer
Postat av: Erica

Hej gumman!! Jo det är bra svårt att ta kort med mobilen så att bilderna blir bra,våran kamera gick ju sönder på nått konstigt vänster,Tack! du har också fina bilder å bra är dom oxå=) nja har inte gjort något idag bara varit hemma,sj då? pussar<3

2008-11-05 @ 18:57:22
URL: http://ericanevala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0