Hej Hej!



Hejsan!
Sitter här framför datan och tänker lite.
Har haft värk i magen nu i en veckan lr mer och ska
gå till läkaren imorn och kolla det ska bli så skönt men dem
hittar väl inget som vanlig=(
Min Morfar gick ju bort i tor mår skit fortfarande men tänker att
han sitter där hemma och dricker öl:) men det gör han inte igentligen men
jag vill inte tänka att han inte finns längre så jävla jobbigt.
Mormor dog ju på min Brors födelsedag sen dog farmor nu i april sen morfar nu
förstår inte varför allt händer just nu?Varför?
sist vi va på begravning på farmors så fick jag sån panik så jag började gråta
när jag kom in i kyrkan det va värmdös kyrka så jag vände och gick
ut igen då gick prästen och frågade mamma om det va första gången för mig men det va ju inte
det men så gick mamma ut och häntade mig igen och gick in igen då kom prästen fram och sa
att jag fick sitta längst bak om jag vill och gå ut när jag vill så det va jätte skönt och hon sa
också att det är inget fel och inte dumt heller så.
men nu när det gäller morfar som man har varit hos så himla mycke och
alltid när man kommer så säger han alltid hej gumman kommer sakna det så himla mycket.
försöker hela tiden tänka på något annat så jag slipper må dåligt men jag mår ju
skit hela tiden vill inte göra något.
imorn så ska mamma och hennes syskon in till stan och fixa med
morfars papper och allt med begravning och så han ska ju ligga vid mormor så
det är ju skönt den stenen är så himla fin.
men får se hur det blir på den här begravingen brorsan kommer inte gå me
han går inte på en till begraving efter mormor han mådde så himla dåligt
har aldrig sätt han gråta så himla mycke lr jag har typ aldrig sätt honom göra det.
men jag känner att jag måste ska köpa en egen blomma till honom det gjorde
jag med mormor så det vill jag göra till honom.
kommer verkligen sakna dig i jul morfar du satt alltid åt sagta för vi skulle öppna julklapparna efter
du hade ätit upp va så himla roligt men i jul så kommer det inte vara så roligt men

Du  kommer alltid att finnas i mitt hjärta med fina minnen<3


Idag har jag varit hemma och städat och hjälpt mamma.
gått en sväng me hundarna skönt men det va kallt.
Imorn sak jag upp tidigt tänkte jag så ska prata med mamma innan hon åker
iväg hon tycker att det är jätte jobbigt men det kommer gå bra och
jag ska till läkaren och är så himla orolig det är jag alltid när jag ska
gå dit för jag tror alltid att jag har något stor problem och det vet man ju alrig om man
har men vi får hoppas på det bästa.
Nu måste jag sova.
sån blomma ska morfar få:)

Sov gott allt.
Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0