Ikväll!!

Hejsan!!
jag låg o badade då ringer min kära jossan o stör och säger
jag kommer nu:D
så söt jossan men dte va jätte roligt att hon kom jag har inte gjort något
på hela dagen så det va skönt me sällskap=)
vi satt o kollade på idol dem va jätte duktiga den här gången tyckte jag:P
till o me pappa kollade o han brukar alltid säga något ba dem suger lr dem säger så domarna
han tycker inte om när man trycker ner personer.
se gick jag o lämnade jossan vid bussen hennes kompis kom o hämtade henne.
sen efter det fixade nina min blogg hon är så himla gullig tjej skulle aldrig klara me krav får personer.;:D
men det gör hon=)
tack så himla mycke gumman.
nu ska jag hämta tofflan som mamma kastade brevid hunden för han skulle sluta äta på massa skit.
sen ska jag ringa min pojke sen sova.,,
Pusspusss


Kommentarer
Postat av: Ninas modeblogg, utan mode

Haha, så lite så :)

2008-11-08 @ 18:43:50
URL: http://ninai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0