Morfar!


Igår satt jag och pratade i tel med elin
fick ett samtal av mina kusiners mamma hon fick inte tag i min mamma
så jag gav nr till hennes jobb sen va det inge mer me det.
fortsatt prata me elin sen la jag på när min pojkvän kom ner för vi skulle duscha sen
åka o kolla hur brorsan o hans tjej hade det i nya huset och sen handla men vi
kom inte så lång för då ringer min mamma och säger att morfar har dött och jag frågade
du skojar det har han inte alls då sa hon han har det,
jag fick en jätte panik satt helt tyst först sen började jag gråta som
 fan robin kollade på mig han förstog inte först sen
när jag sa att morfar har dött han kollade o blev chockad som jag va men han tog mig o
kramade om mig och sa att han mådde så dåligt och han tyckte inte att dte va roligt
på slutet han frågade hur mamma mådde hon mådde ju inte bra alls nu har
både mormor och morfar borta har inte fattade det än men det kommer väl.
mormor dog för 4 år sen på brorsans födelsedag sen dog farmor nu i april
och nu morfar fy fan orkar inte bara gråter o sitter och tänker
på jul det va han man va tvungen att vänta på för att öppna julklapparna
han tyckte att det va så himla roligt för han åt så sakta för att jävlas med alla bara:D
och nu då hur ska det kunna vara någon jul utan honom?
det funkar ju inte.
men han vill ju att vi ska ha det bra o så.
nu är han med mormor och mår bra hoppas jag,


ÄLSKAR DIG SÅÅÅ SAKNAR DIGGG

R.I.P
Morfar 
1934-10 16
2008-11 13 november



Jag saknar dig så himla mycket det kommer inte vara sig likt utan dig...
Älskar dig<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0