nu.




I tor då flyttade brorsan ifrån oss
nu bor han ihop me sin tjej o hennes barn jätte roligt för dem:D
men saknar han här hemma nu är man helt själv fast jag har ju min
pojkvän här:D.
men jag och robin kanske också ska flytta när vi hittar någon lägenhet:)
har så himla tråkigt sitter här själv och väntar på att robin ska komma hemifrån henke
han skulle hjälpa honom o köra bilar till orminge som han hade fixat.
och jag fick inte åka me som vanligt känns det som han frågar aldrig.
men det skulle säkert inte vara så roligt ändå kolla på där liksom.
men ska kolla om han ska äta annars äter jag själv.
kommer in o skriver lite mer sen.
ska laga mat nu men vi får ha det bäst.

saknar dig brorsan.
Pussspussss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej bruden! Såg att du hade skrivit,det är bra kul att ha det,å roligt att folk kommer att läsa det jag skriver=O kommer att läsa din ofta oxå=P puss puss

2008-11-04 @ 18:44:20
URL: http://ericanevala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0