tänker..


*idag har vi varit o handlat lite här och där.
sen när vi kom hem så va brorsan och hans tjej här så himla roligt att se
dem maddis va sjuk så hon låg o frös hela tiden men jag stoppade om henne me tre filtar:D
sen kom henke och hälsade på det va så länge sen jag såg honom så det va
också jätte roligt. vi åt middag när
robin kom upp han har jobbat natt det gör han tills måndag saknar honom här.
nu håller vi på att äta hummer o räker o någon till
grej som jag inte kommer ihåg vad det heter:)
så himla gott:D myser lite. jag sitter här
och tänker mina kompisar vill att jag ska komma till dem och jag har ju sagt att
jag ska komma men dem är redan lite fulla så det känns lite jobbigt och jag vet
att jag skulle få världens utskällning om jag inte kommer.
mår skit illa det gör jag jämt när jag äter såser o så för jag är laktosirant lr hur det stavas:P
vill inte att dem ska bli sura hatar sånt men kl är redan elva snart och känns ju lite fel att åka dit
en timme o hem och har ingen som kan köra mig henke skulle träffa tina någon tjej
han är kär i men han
säger att han inte är det men man ser o hör när hon ringer då blir han
jätte glad o låter jätte len på pratet
jag är bara så himla glad att han har hittat någon som han tycker om skulle vilja träffa henne
verkligen. vad ska jag göra??
är skit trött men det kan man ju inte säga dem kommer ju tycka att jag är skit tråkig.
ää jag får ringa elin och snacka me henne.
hare så gott
kramisar Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0