:D

Nu har det kommit in lite bilder:)
Igår satt jag o min ullis och drack lite vin
det va ett tag sen vi satt och drack lite och snackade skit.
va hade roligt vi senare på kväll kom min älsta brorsa upp o
hälsade på min pappas kompis är här o hälsar på han brukar komma typ 5 gånger
om året det är jätte roligt när han är här han är så himla roligt.
så vi satt här i köket och drack allihopa.
vi hade en lyckad kväll
min underbar pojkvän fyllde år igår så jag håller på
och bakar en tårta till honom innan han kommer hem.
Han har typ 5 timmar kvar innan han är hemma han har varit på
öland me sin familj o firats där. han har sommar
ställe där, tyvärr kunde jag inte vara me för jag hade skola när dem åkte ner.
men vi firar han ikväll:)
han fyllde 22år
min Plutt.

nu måste jag fortsätt så att jag blir klar någon gång.
Hare
Pusspusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0