10/04

hejsan.
det va ett tag sen jag va inne på bloggen.
nu har vi flyttat och vi trivs jätte bra;)
idag har jag hjälpt mamma och packa.
dem flyttar ju nästa vecka så det måste packa ner innan:)

Jag satt o kollade lite på google och hittade min underbar "syster":P

hehe sötnos:D

Imorn ska vi ta ut sommar bilen för den andra har gått sönder:(
sen ska vi hem till mina päron och äta middag för det kommer gäster hit så det ska
bli lite dricka sen dra vi över till grannen och träffar alla underbar vänner:) ska
bli så himla kul:D

men vi har fått internet hem nu till lägenheten så nu kommer
jag kunna skriva lite mer här,

har varit o rönkat kenzo arbågar och höfter men sitter och väntar på
svaret men har inte fått det än men det kommer väl.
sitte inte att man ska vara me under hela rönkningen skit kul va det
men fattar inte varför man ska betala så jävla mycke så ska man vara me under hela.
men dte va en upplevelse,

men ska dit igen för kenzo har fått något i örat och sen kolla hans ögon igen
han har ju ögoninflamation.
men nu sitter jag o väntar på min lilla pojkvän för han ska hämta upp mig
så ska vi hem o ta en cider och mysa:D

skulle jobba ihelgen men dte blev tyvärr inte det för dem stängde över helgen
men ska jobba iveckan hoppas jag:) så himla roligt men säger inte vart än
säger det den första maj:DD

nu ska jag kolla på tv o prata lite me min kära familj.

hare gott
kram kram Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0