Jimmy

Heej igen=)


gud de va så länge sen jag skrev i min blogg.

Har bara inte haft något att skriva känner jag.

Men nu har jag ganska mycke som jag behöver få ut mig.


Jag känner mig friskare nu och de känns så himla bra.,såå stolt över mig själv att

jag har klarat de så himla bra som jag har gjort de.,

men när man mår bra så ska ju alltid något hända självklart.,

min söta underbara kusin bara försvann ifrån oss alla.

Jag fattar de fortfarande inte att han är borta.


Sover ju hos mina päron nu för jag får inte vara själv för min pojkvän

så gullig han är=)


pappa och mamma skulle köra in min moster och hennes man till

en som dem ska prata om allt som har hänt och jag tycker verkligen att

de är jätte bra att dem gör de så stolta över hela familjen,


innan körde pappa mig till martina för att göra naglar dem blev s¨å jävla snygga..

efter dem hade varit där och pratat så kom dem och plockade upp

mig i björknäs så åkte vi till kyrkogården och kollat en plats till jimmy men de är så himla svårt

att välja en plats för de står mellan två fina platser

men en plats kan man se hans bästa kompis hus ifrån.. men ena platsen får man bara ha en liggande sten och den andra får man bara ha en stående sten.

Min moster har hittat en jätte cool sten som jag tror att han skulle älska och hon tror

de me. Ser ut som en grotta och han älskar ju verkligen såna saker som leta krig

och bygga saker som pistoler och allt som handlar om krig.

Men på lek...


Men helt jävla konstigt att man ska stå och välja ut en gravplats till en 10åring liten kille

helt jävla sjukt Asså..


tycker så himla synd om dem..

man försöker ställa upp så himla mycke man kan.

Skulle kunna sova där varje dag om man kunde men måste

ju ta hand om hunden men kanske ska kolla om dem vill att jag sover

där en dag ialf.



Men har varit på öland hela sommaren så himla underbart.

Nu när man är frisk så njuter man värkligen där nere.

Jag och min söta underbar kille ska ner dit igen i år och vara där över helgen lr

en hel veckan:)


Kram Kram


vila i frid min underbara kusin Jimmy<3

Du kommer alltid att finnas i mitt hjärta och dem minnen som

du har gjort så fina, Kommer jag aldrig att glömma....

fy fan va vi saknar dig här nere.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0