05/2

Halloj.

nu sitter jag och kollar på årets kock=)
jag tycker att det är intressant älskar att baka o laga mat.
jag vaknade imorse o va helt slut som vanlig tror jag måste ringa läkaren
imorn o höga min dos. sen har jag badat och pluggat så skönt.
sen kom alla hem på middag så himla mysigt. sen möte jag ullis
så gick vi ner till fotbollsplanen och kastade lite snöbollar till kenzo men han är
lite osäker när inte ross är me så du vågar han inte springa så långt.
nu sitter jag här och väntar på min plutt som skulle jobba i tre timmar sen kommer han hem och
sover me mig sen börjar han jobba imorn igen men då kör han hela natten:(
så tråkigt när han jobbar så men det går ju inte att fixa något annat jobb just nu när
det är sån här kris. när vi flyttar ska vi sätta in alarm i våran lägenhet frö jag är
så himla nervös när jag är själv lr rädd:P
men jag tror att dte kommer att funka bra är bara så jävla nervös har ju aldrig flyttat
någon gång.. alla säger att dte kommer att gå bra så jag hoppas det och
det är ju int elångt ifrån alla så..men känns bara konstigt...
nu sitter jag här och tänker på när jag ska göra om mina naglar och om jag ska
ha vanlig fransk lr om jag ska ha färg har beslutsångest.
det blir säker jätte bra ska sms henne jag gör naglar hos o se vilket datum jag får
min halvkusin säger vi för hon är kusin me min halv syster.
men ska börja ta bilder så ska jag sätta in dem här..
men nu måste jag Plugga lite.
har gott


Kramkram
Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0