:)



IDAG har jag inte gjort så mycket .
har vilat hela dagen och hoppas att jag kan gå till skolan imorn.
annars kommer jag att missa ganska mycke.
jag har pratat me robin om va vi ska ha ilägenheten men ni
vet ju hur killar är de ända han säger är vet ej lr mm.
men får hoppas attt vi bestämmer tillsammans sen hur lägenheten ska se ut
och va vi ska ha i den. men
jag känner mig så stressade. kommer säkert att vara det tills vi får flytta in.
men det känns ju lite konstig att flytta för jag har ju bara bott hemma hela tiden
och nu ska jag lixom flytta ihop me robin helt jälv lr vi har ju våran vovve me oss.och sen så ska
vi ha alarm i lägenheten för robin vet ju hur jag är rädd för allt . och han jobbar ju som väktare
och alarm och så. så han vet ju hur det funkar...
 Det är så svårt att välja färger och va man ska ha och allt. men min kompis erica
ska åka me mig till ikea och robin o matte så klart ska me:D roligt men dem kommer ju att
tycka att det tar lång tid o så men hoppas att dem har det lite roligt iallfall:) dem hittar alltid på något annat
istället för att gå me oss.
så hon ska hjälpa mig me färger och va vi ska ha i lägenheten.
deras lägenhet är så himla fin..hon har verkligen bra smack den bruden:) längtar.  
ska skriva in sen hur jag har tänkt o vad jag ska handla det blir ganska mycke:)
nu sitter jag här och kollar på fyran. ska snart plugga i trafikboken vi har ju den lektionen
iskolan så jag ska läsa 61 sidor men har bara 30kvar typ lr minder, sen måste jag svara på frågor i
test boken . det blir säker jätte bra de me är bara så himla trött hela tiden..är säkert min förkylning..
robin sitter vid sin data som vanligt:( men det är skönt att ha han hemma.
GUD JAG ÄR SÅ UPPE I VARV..
Ska ut me hunden snart sen så ska jag sova ska ju upptidigt imorn.
sov gott:


Kram kram
 Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0