12 januari..


Idag va det skola igen ganska trevligt hehe första gången jag sa det där.. hehe
åkte till skolan och träffade jeanette så pluggade vi lite sen efter
skolan så åkte jag hem ¨så va väl hemma vid 20 över två..
så väckte jag robin och ringde uppfödaren va så himla roligt att prata me henne igen
hon är verkligen underbar är så glad att vi fick köpa kenzo av henne. vi pratade om att
kanske lägga upp min blogg på hennes hemsida så det ska bli roligt:).
och så ska jag upp till henne sen när jag har tagit sprutan på kenzo och träna ska
bli jätte roligt..tycker att det är roligt att träna honom för han är så vaken av sig..
sen efter det så åkte vi till brorsans tjej hon fyller 22år idag:) jätte trevligt åt gott och hade trevligt
sällskap..
mötte ullis efter de och åt lite kex så snackade skit:D gick en sväng me hundarna sen vanliga
rundan som vi går.. roligt att ha sällskap när man är ute och går..
nu måste jag läsa lite i boken vi fick från skolan så jag inte läser allt sista veckan den orkar jag
inte hehe..

hare gott..

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0