8/1-09

heejsan!

det är här mitt första inlägg i år:) har varit ganska mycke så har inte
hunnit sitta här så mycke..
jag berätta lite kort va jag har gjort.
under jul så har jag varit hemma och alla kom till oss jätte trevligt.
fick många fina julklappar..
dagen innan nyår så va det begravning på farfar lite jobbigt det va brorsans
födelsedag också men det gick bra..
dagen efter firade vi dennis sen så vi va där o fikade och snackade
lite skit.. dem har verkligen fått det jätte fint i huset som dem
köpte.. hoppas att dem ska resa någon stans så robin och jag kan passa huset
skulle vara helt underbart men annica brorsans tjej hon säger att det spökar där
så det är lite läskigt men har ju två hundar då ju
så det är ju inte så farligt men läskigt som fan..förstår
inte hur hon klarar det men brorsan trodde inte på henne först men sen efter märkte han det själv.sen efter det
 handlade vi lite till kvällen satt och drack lite trevligt  och åt middag oxfile tyckte inte att det 
va så himla gott tycker bättre om biff.. senare på kvällen vid tolv kom  
robin upp och drack lite läsk till raketerna han jobbade så han kunde inte dricka
skumpa så tyckte det va onödigt att öppna den så vi får göra det på våran tvårs dag på förlovningen lr ¨på
4årsdagen. får se..
sen började skolan idag va ganska roligt att träffa dem igen:) ska börja Plugga som fan
nu för att få upp betygen. behöver det..
imorn är det begravning av morfar det kommer bli skit jobbig:( men jag har
robin me mig så jag är glad..hoppas att det går bra bara.
nu måste jag kolla efter kläder till begravningen..
 

   kramkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0