24/11

Idag är de bara en månad kvar till julafton:DD
Älskar julen men iår kommer de vara jobbigt men jag vet att du är me oss jimmy:)

har varit och jobbat hela dagen sen va de bara åka iväg och handla
men elin o jimmy körde mig till willys sen kom robin och hämtade mig där för han
ville inte vara ute när han är sjuk och jag förstår honom de ser
ju inte bra ut men man måste ju få åka o handla om man inte bor hemma

längre så måste man ju fixa allt själv..
vi åt tacos och mysite efter me lite godis sen somnade älsklingen han är verkligen helt slut i kroppen
han har säkert fått de jag hade förra veckan men jag ska ta hand om honom ska snart sova.. ska

 kollar klart på brother & sister tycker verkligen att de är synd om kitty
hon har helt rätt att livet kan ändas på¨en minut en sekund...
tycker verkligen om de programet..
man har tårar i ögonen hela tiden.. tänk om de va jag som hade de tänker man
men så kan man inte tänka om allt..

älskar min underbar pojkvän så himla mycke tror inte att jag skulle kunna klara mig utan
honom för han finns verkligen vid min sida hela ttiden..
så så underbar:DDDDD
LOVE YOU!!!!!!!!!!!!!
ÄLskar min familj jätte mycke också:P


nu ska jag gå och lägga mig brevid min sötnos...
sov gott

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0