sitter här....

Sitter här och tänker, tänker på jimmy..
jag fattar inte varje gång jag tänker på dig så känns de som man vill gråta hur mycke
som helst..
coh tänka att du inte myckker tillbaka till oss igen att bara vakar över oss.
vill ha dig här hos oss så tonie stefan och sofie mår bra igen.
tonie är helt förstör tänker på dig hela tiden och jag förstår henne du va ju värdens underbar
bästa gladaste människan i värden..
och jag kommer aldrig att fatta att du är borta jag vill inte...
vill inte....
saknar dig så himla mycke du är i mitt huvud varje dag varje minut. och i mitt
hjärta kommer du alltid ha en stor plats..
de är så himla jobbig att kolla på kort på dig man vill bara tro att du är bort rest och kommer hem snart,
mormor och morfar känner man att man saknar men dem va ju sjuka så de känns bra att dem mår
bättre nu. men du jimmy varför? du va ju inte ens dålig du hade precis lärt dig att cykla själv och
skolan älskade du...
så varför skulle dem ta dig för.. när de finns människor som vill dö... ta dem istället för
en söt pojke som älskade livet...

när jag satt vid din grav så ville jag bara skrika allt jag hade och bara gråta-
va så hemst att se ditt namn där.. sa i huvudet hela tiden att jag älskade dig och saknade dig
och ditt skratt och dina täckningar som va om krig o alla gubbar..
ville inte att  mamma o pappa och robin skulle få se att jag hade tårar i mina ögon.
de är så svårt att hålla de innom mig.,.
va hos dig två gånger den kvällen vill bara sitta där hur länge som helst men kunde inte
vill att du ska vara me oss i jul som förra året. lr alla år som vi har háft tillsammans.
men nu kommer  inget att fira jul.. men jag kommer att ge dig en julklapp
de va ju din och min önskan varje jul att få öppna julklapparna på en gång men fick alltid vänta;)
alla minnen så underbara tur att man får ha kvar dem hos en så att man kan se dig i dem
och veta att du har haft de bra under alla 10år..

men jag ska komma me en juklapp till dig på julafton de lovar jag..
och kommer lima fast den så ingen kan ta den ifrån dig som dem gjorde me draken fy fan för den
människan som gjorde de...
 
vi älskar dig så himla mycke kommer aldrig att glömma dig....aldrig...
du va våran lilla kille som´va så himla gooo och de är du fortfarand..

miljoner kramar och pussar till dig Jimmy PO(hjärta DIG)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0