En dröm..

heej.
en natt för ett tag sen så drömde jag att
 jag skulle åka ttill min moster
dem hade byggt om huset så man gick in vid
 stefans verksta men de va
hallen där.
vi kom fram vid huset och gick ner och i hallen
mötter vi moster och jimmy
jag blev så glad och skulle gå fram och krama
 honom och
säga att jag har saknat honom ssåå himla mycke
men när jag ska röra honom så får
jag en stöt o flyger in i vägen..
jag vaknar då och blev så ledsen och besviken att de
de inte va sant att han va vid liv..

såå hemst.
att man kan ha såna drömmar..
men min förra lärare sa att om man drömmer
 om någon som
har gått bort för en så är dem hos en då.
så jag hoppas att han va hos mig då.

massa kramar till dig jimmy po..älskar diggg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0